Problemy, z jakimi zgłosił się klient:
Funkcjonowanie przed wdrożeniem automatyzacji
Przed wdrożeniem każdy dokument wypisywany był ręcznie za pomocą długopisu. Powodowało to, że czas przygotowania zamówienia był dość długi i zdarzały się błędnie wypełnione druki.
Procesy do automatyzacji — wynik analizy
Po kilku spotkaniach wypracowaliśmy model wdrożenia:
Klient przed przystąpieniem do wdrożenia nie używał środowiska Microsoft 365. W związku z tym w ramach całego procesu przeprowadziliśmy także migrację poczty z dedykowanego serwera do Microsoft 365.
Narzędzia
Wszystkie wykorzystane we wdrożeniu narzędzia były dostępne w pakiecie Microsoft 365 (po procesie migracji 😊).
Do zrealizowania projektu wykorzystaliśmy:
Czas wdrożenia
Od pierwszego spotkania do uruchomienia produkcyjnego minęły ok. 3 miesiące.
Wynik wdrożenia
Wdrożenie automatyzacji procesu zamawiania towarów za pomocą narzędzi Microsoft 365 przyniosło klientowi wiele korzyści.
Zmniejszył się czas przygotowania zamówienia, zwiększyła się dokładność i poprawność dokumentów, a także ułatwiono zarządzanie i archiwizację wydruków. Ponadto klient skorzystał z migracji poczty do chmury Microsoft, co zapewnia mu większe bezpieczeństwo i niezawodność komunikacji.
Wdrożenie trwało około trzech miesięcy i zostało wykonane z wykorzystaniem SharePoint List, Power Automate, Power Apps i Outlook.
Opinia klienta
Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z zespołem, który zrealizował dla nas projekt automatyzacji procesów w naszej firmie meblowej. Dzięki ich profesjonalizmowi i zaangażowaniu udało się nam przejść na nowoczesne i efektywne narzędzia, które znacznie usprawniły naszą pracę. Zespół eraIT był otwarty na nasze potrzeby i sugestie, a także elastycznie podchodził do zmieniających się warunków. Podobała nam się również komunikacja i terminowość realizacji poszczególnych etapów projektu. Polecamy firmę jako solidnego i rzetelnego partnera w zakresie digitalizacji i automatyzacji procesów biznesowych.
Michał Gruba - Prezes Zarządu