Problemy, z jakimi zgłosił się klient:
Funkcjonowanie przed wdrożeniem automatyzacji
Przed wdrożeniem procesów każdy wniosek składany był w formie papierowej. Przekazywanie informacji było realizowane emailem, telefonicznie czy też za pomocą innych narzędzi. Zdarzało się, że dokumenty się gubiły i informacje o wykonywanych pracach także.
Procesy do automatyzacji — wynik analizy
Po kilku spotkaniach analitycznych wypracowaliśmy listę procesów i sposób ich automatyzacji.
Wynikiem automatyzacji było:
Klient działał w środowisku Microsoft 365. Poza kosztami wdrożenia nie było żadnych dodatkowych kosztów wynikających z zastosowanych narzędzi. Wszystkie niezbędne znajdowały się w pakiecie Microsoft 365.
Do wykonania automatyzacji wykorzystane zostały:
Od pierwszego spotkania do zakończenia prac minęło ok 1 miesiąc.
Procesy klienta zostały przygotowane na obsługę automatyczną obsługę procesu. Zaowocowało to wyeliminowaniem błędów, automatycznym przekazywaniem informacji wszystkim stronom procesu.
Dodatkowo zastosowana architektura i narzędzia dają możliwość dalszej rozbudowy zarówno automatyzacji jak i dodawania nowych procesów i działania firmy.
Maciej Tatała Dyrektor – Centrum Handlowego NoVa Park
Jako Dyrektor Centrum Handlowego NoVa Park, jestem niezwykle zadowolony z wyników współpracy z eraIT. Przed wdrożeniem ich rozwiązania borykaliśmy się z problemami takimi jak papierowa obsługa wniosków, brak skutecznego narzędzia komunikacyjnego dla wszystkich stron procesu oraz rozproszone informacje kontaktowe. Dzięki eraIT udało nam się zautomatyzować wiele procesów, eliminując błędy i zapewniając płynną komunikację między wszystkimi zaangażowanymi stronami. Co więcej, zastosowane narzędzia i architektura pozwalają na dalszą rozbudowę i dodawanie nowych procesów. Jestem przekonany, że ta współpraca przyniesie jeszcze wiele korzyści dla naszej galerii.